Narrowcasting: om écht op te vallen
Narrowcasting, ook wel bekend als ‘digital signage’, is booming. Maar waarom? Stel je voor dat je je eigen privé-televisiekanaal hebt. Met een enkel scherm of een reeks verbonden narrowcasting-schermen deel je vanuit één centraal punt informatie of entertainment.
Dit is zeer efficiënt, omdat je specifieke doelgroepen op specifieke locaties en tijdstippen bereikt met op maat gemaakte content en entertainment via beeldschermen.
Toegankelijkheid met narrowcasting
Narrowcasting is overal te vinden, van winkels en ziekenhuizen tot kantoren, luchthavens, scholen, fitnesscentra en financiële instellingen. Het wordt gebruikt waar informatie moet worden getoond of waar vermaak het doel is. De populariteit van narrowcasting groeit parallel aan de technologische vooruitgang. Het internet wordt steeds sneller, krachtiger en bereikt een groter publiek. Ook in overheidsinstanties wordt het veel toegepast.
De toegankelijkheid van hard- en software neemt toe, terwijl de kosten dalen. Hierdoor wordt het verleidelijk om elke ruimte om te toveren tot een moderne omgeving. Organisaties van alle soorten en maten gebruiken narrowcasting om hun doelen te bereiken.
Info voor iedereen
Of je nu communiceert met patiënten, klanten, medewerkers, studenten of stakeholders, elke doelgroep vereist een andere benadering. Maar één ding is zeker: je wilt effectief zijn en de betrokkenheid van je kijkers vergroten. Het gebruiksgemak maakt narrowcasting het ideale medium om communicatie te verbeteren.
Ongeacht de locatie biedt narrowcasting een eenvoudige, snelle en nauwkeurige manier om informatie te delen. Denk aan promoties, het verminderen van wachttijden, productinformatie of intern bedrijfsnieuws. Met narrowcasting bereik je het gewenste resultaat.
Adverteren met narrowcasting
Tegenwoordig streven beheerders van commerciële en openbare locaties ernaar om concurrerend te blijven door boeiende ervaringen voor klanten en bezoekers te bouwen. Narrowcasting maakt het mogelijk om elk publiek, ongeacht de leeftijd of achtergrond, een ervaring te bieden die waarde toevoegt aan jouw product of dienst, zowel intern als extern.
Daarom biedt narrowcasting een gouden kans aan adverteerders. Zij kunnen dynamische en immersieve content uitzenden aan een specifieke doelgroep op bewust uitgekozen plekken.
Een all-in-one oplossing
Eén beeld zegt meer dan duizend woorden. Maar óók de woorden moeten verstaanbaar zijn. En daar zorgt HCS Interactief voor. We hebben namelijk meer dan 15 jaar ervaring op audiovisueel vlak. Vooral touchscreenoplossingen zitten ‘bekabeld’ in ons DNA. Met onze intuïtieve technologie spelen we in op jouw kijk- en luisterbehoeften. Wat deze ook zijn.
Daarom HCS Interactief
- Wij adviseren, leveren en monteren alles zelf!
- Een presentatie-oplossing die past bij jouw wensen
- Al meer dan 15 jaar vertrouwd specialist
Direct bestellen?
Bekijk ons assortiment online.
Recente cases
Veelgestelde vragen
Narrowcasting is een vorm van digitale communicatie om klanten, cliënten en werknemers via beeldschermen te voorzien van relevante content. Narrow staat hier voor ‘beperkt’ omdat jij bepaalt welke content waar wordt uitgezonden.
Meer weten over narrowcasting?
Vul het contactformulier in of neem contact via onderstaande mogelijkheden.